***Juanita*** Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg skal dit i morgen, men har selvfølgelig rotet bort innkallelsesbrevet med kartet i. Kan noen fortelle meg hvor det er man tar UL på Ullevål? Synes å huske fra sist at det er i kjelleren - i det bygget hvor man også føder. Eller husker jeg feil? Takk for svar - på forhånd! Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs. Må gå dit uten mannen min og alt..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Da husker du riktig. Når du kommer inn der, så er det skiltet mot UL. Bare følg skiltene.
***Juanita*** Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Står det skilt med "ULTRALYD" på - eller er det en eller annen poliklinikk jeg skal på? Det skal være påskeavslutningsfrokost i barnehagen til lille sønnen min i morgen tidlig, så jeg må forte meg derfra til ultralyd-timen som også er om morgenen. Er litt nervøs og kjenner jeg stresser i forhold til at jeg ikke må rote meg bort og komme for sent. Sikkert ikke sannsynlig at det skjer i og med at jeg har vært der før, men veldig typisk meg å være redd for det eller ha mareritt om at det skjer. Takk for hjelpen!
Mamma_til_isabella Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Du skal på svangerskapspoliklinikken:-) Den ligger på kvinnesenteret som ligger rett siden av Ullevål hotell:) Også er det ned i underetasjen på kvinnesenteret...står skilt der for ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå