giggsi Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Ringte en mann fra paralympics nordic og spurte om en engangs støtte til en jente på 8 år. Jeg spurte om han hadde et nr jeg kunne ringe dem på. Det viste han ikke. da jeg sa at jeg dessverre ikke hadde mulighet til å støtte nå.så sier han:Ta deg sammen,det er bare 265 kr. Så sa jeg at han måtte ikke være så uforskammet når han ringte folk for å få penger. Da sa han at nå hadde JEG kastet vekk 3 av hans min. så la han på. Litt sjokka over oppførselen hans må jeg si.
Blind Gudinne Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hadde sendt en mail til Paralympics jeg da..... Eller ringt! Er kanskje en som øyner ett lite håp om lett-tjente penger her?!?
mamarama og lille banan Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 det hørtes ut som svindel. jeg ville kontaktet paraplympics for å høre om de ringer rund sånn, og tatt vare på nummeret han ringte fra for å sjekke det opp.
giggsi Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Har sjekka nr ja,og det var Norstat as.Så det var sikkert ikke svindel,bare en usympatisk mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå