Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei, hvor stor dyne har dere til 1 åringene? Min datter har nå en dyne som er 80x100. Synes den er litt liten, siden hun bare kaster den rundt. Må ha en dyne i barnehagen, så nå er jeg usikker om jeg skal kjøpe en lik, eller en som er større. Så kan jeg ta den vi har nå med til barnehagen og ha en større hjemme.
Barbafin Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Vi byttet til 100x140 da han var ca ett år. Da sparket han bare dynen av seg om natta og ble kald og urolig. Nå sover han bedre og dynen er god og varm og på han mesteparten av natta. Vi går ikke i barnehage, så resten kan jeg ikke svare på.. :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 vi har en fra ikea, den er hakket større enn den du har. Hadde 80x100 vi også, men syns den var litt liten ja.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 14 mnd her. Vi bruker fortsatt 80x100, og syns den faktisk er litt stor. Flere ganger hun har ligget under dyna. Eller så kryper hun opp over dyna. Så noe større dyne blir ikke aktuelt før til høsten tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå