Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg må gå ned minst 10kg for og få en brystreduksjon operasjon. Har nå tenkt og begynne på ett nytt treningsenter hvor de har svømmebasseng.har tenkt og ha minimum to dager med svømming og litt trening i salen etterpå.og også prøve og gå turer noen dager.spiser egentlig ganske vanlig mat siden jeg er sammen med en kokk så er mat noe som er viktig for oss og kunne kose oss med.så det er godis og brus jeg har kutta på.tror dere at treninga vil hjelpe?kan gjerne komme med tips
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Forandring i kosthold er den aller viktigst faktoren for å gå ned i vekt, skal man gå ned kun ved hjelp av trening, må man trene MYE, riktig, og hardt! 10 kg er jo ganske mye, så da man man gå aktivt og systematisk til vekst. Det som er mest effektivt er kutt i karbohydrater (f.eks ketolyse). Har du en mann som er kokk er du jo heldig, da kan han kokkelere for å variere maten for deg. Å kutte fett er et alternativ som også fungerer, om ikke like raskt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Har selv gått ned 11kg på 4 mnd ved hjelp av trening og kutt i snop og brus. Ellers spiste jeg som normalt. Og jeg kan love deg at det ikke hadde vært nok med et par svømmeturer i uka og litt annet. Jeg gikk på spinning 2-3 dager i uka, aerobic en gang i uka og jogging 1-3 dager i uka. Her snakker vi hardtrening, svetta siler og pulsen er på max, 4-7 dager i uka. Hvert kilo forsvant med ren viljestyrke og blodslit. Men kan jammen si meg ganske så fornøyd med resultatet. Kroppen er strammere og betraktelig lettere å finne klær som ser bra ut. Siste mnd har jeg ikke trent så hardt, men ligger på ca 2-4 ganger i uka, alt etter hva jeg får tid og lyst til. Godt å ha kommet inn i gode vaner :-) Var ikke ment å ta motet fra deg, all regelmessig trening er godt for kroppen og gir resultater, men 10 kg er en del, og må en del trening til for å få raske resultater. Lykke til iallefall. Jeg tror iallefall at de kiloene du trener bort holder seg mye lettere borte enn om du bare drikker shaker og og andre dietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå