You can call me Dårris Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Atter en gang får jeg knapt synlig test strek på g-test fra billige-tester. Tredje gangen denne uken nå, men de blir ikke sterkere. Er det mulig?? Nå kjennes det ut som tanta er rett rundt hjørnet også, men den følelsen har jeg hatt i to dager nå. Hehe, har vært på do og sjekka sikkert ti ganger på jobb i dag. For å gjøre det hele enda bedre sitter jeg og ser på sykehuset på tv3, og i dag handler det mye om fødsel og barsel. *snufs* (sensitiv skjønner dere) Jaja, dagens klageinnlegg. Skjer det ikke noe denne helgen, så må jeg vel ringe legen og be han tappe litt blod.
Spaniella Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Når er IKM da? Skjønner godt at du blir frustrert:)
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 huff, hørtes frustrerende ut..... har kjentes ut som mensen har vært på vei i ei uke til meg nå ( vondt i korsryggen)... IKM imårra, men ingen tegn annet et vondt i korsryggen.... Er så utrolig spent... Så Sykehuset jeg også, snufs... så rørende vet du.... Huff, er så utrolig lettrørt... og enda verre er det akkurat nå, i denne situasjonen! Vi jenter er rare altså.. Godt å høre at d ikke bare er meg! Håper du får klart svar snart da... Når har du IKM?
You can call me Dårris Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 IKM var i går, og jeg har vel ikke gått over tiden siden sist jeg var gravid. Forrige mens var bare en vits, så jeg har jo lurt på om jeg faktisk kunne vært gravid allerede da. Men så lenge testene er negative, så jer jeg jo ikke det. Klarer ikke å dy meg heller, så nå gikk jeg og tok en el-test. Hehe, snart tom for g-tester nå, så må spare. Den var ikke positiv, men ikke negativ heller... Hiiimmel. Vi er nok mange sentimentale sjeler her inne nå tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå