Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Funker fint her også. Hva er det som kommer opp når du prøver å logge deg inn?
Marsmammaen:) Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Du har kanskje en sånn innstilling som gjør at passordet ditt blir ugyldig etter 72 dager?! Gå inn på den siden som kommer opp sammens med feilmeldingen. Om det er passordet som må byttes så kommer du da rett på den siden der det byttes =)
Gjest lakrisbåt Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Har lasta ned ny versjon og kommer ikke inn på annet enn profiler - frustrert!! Der røyk kveldens sosiale liv, he he
bee* Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 jeg kommer heller ikke inn ikke om jeg går på hotmail.com heller..allt bare stopper opp
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Trykte på logg inn så jobba den litt, etter en stund kom det at det ikke gikk an.. Men fått det til, endelig
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg har ikke kommet inn på flere uker nå. Det skjedde faktisk etter at jeg lastet ned den nye versjonen. Dritt... Får beskjed om at kontaktlisten ikke er tilgjengelig... kommer inn på web-messenger bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå