ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Høres ut som modning.. Jeg kjente smerter som minnet som knivstikk oppi inni innerst der i ukesvis før forige fødsel Hjalp veldig på at jeg var bra moden (og med tre cm åpning) når fødselen startet, så varte ikke fødselen så veldig lenge!! Men det er klart, den gyldne regel, spør en jordmor om du er usikker!! Om du lurer på hva du skal gjøre, som i om du skal ringe fødeavdelingen så er svaret fra meg at det kan du godt hvis du kjenner på noe som engster deg!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Har det akkurat likt.. Jordmoren mener at det er babyen som legger seg klar .. Presser hodet nedi og presser på noe nerver eller noe. . Hun nevnte ikke noe om at det er modning i den forstand.., men hørt flere andre som sier at det er dette.. =)
Bodø80 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hei, jeg har termin 4 mai og kjenner også stikkinger og har ofte kynnere. Det er sikkert helt normalt
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg har også de stikkingene, men ikke så veldig mye kynnere. (har noen hver dag da) Det er nok helt normalt, og det kunne forsåvidt jordmor også bekrefte i går. Særlig hvis hodet står godt nede i bekkenet (som hos meg) og er festet. Var iallefall ikke noe hun reagerte spesielt på da jeg nevnte det. HI; vi har forresten termin samme dag vi
to_tette? Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 det hadde jeg mesteparten av svangerskapet forrige gang... fikk aldri noen reaksjoner fra lege/jordmor på at det kunne være unormalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå