Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei, jeg vil kjøpe meg rockering. Har sittet og sett på ebay, men så begynte jeg å tenke på at dette må da være noe som mange har kjøpt, og som ofte bare blir liggende og støve sammen med step-maskinen og div tv-shop-krimskrams. Så før jeg kjøper en, vil jeg bare spørre her inne om noen heller vil selge meg sin? Send meg en pm isåfall. :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Håper det er 2 som er lei rockeringen sin...
NormaJean Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 hehe, skrev samme etterlysning forrige uke, fikk napp og den kom i posten i går:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg skal og kjøpe en av en her inne :-)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Hehe, så bra! Da skal jeg prøve å holde denne oppe. Vet jo at det ikke er lov til å drive kjøp og salg her inne, men det er så utrolig vanskelig å komme i kontakt med aktuelle selgere av sånne småting! Er jo ingen som gidder å legge ut "en gammel rockering" på finn! Og så er jeg aktiv motstander av å kjøpe nytt, det som kan kjøpes brukt. Jaja, får håpe at minst 3 stk melder seg da
NormaJean Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 jeg skrev en link med overskrift: Noen som vil selge sin rockering? (eller noe sånnt) måtte legge inn nytt innlegg etter noen dager, men fikk napp ganske raskt. sikkert lurt å ha ett "ferskt" innlegg;)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Ja, må vel prøve på det, men litt begrenset hva jeg tør å skrive, pga at kjøp og salg på forumet er ulovlig. *regelrytter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå