Gå til innhold

Hva tenker dere når dere ser noen med en vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det er litt rosa detaljer på? Synes dere det er fjortis og teit, eller kunne dere selv valgt noe sånt til ei jente? Er ikke snakk om en helt rosa vogn, men sort/grå med noen rosa detaljer på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at de har ei jente!

Skrevet

tenker ikke det er fjortiss.

hvorfor det? får alle damer over den aldren gutter da eller?

Skrevet

Har selv ei svart vogn med rosa detaljer på, og jeg tenker vel ikke så mye... ikke så mye annet enn at det ligger ei jente oppi :P

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Pro Pink. Grå og babyrosa. Fremdeles spør folk om det er jente eller gutt.

Skrevet

Nei, var mer at jeg viste vognen til ei venninne og hun lo og lurte på om jeg ikke var for gammel til den slags fjortisgreier. Vi er i slutten av 20-årene begge to. Så da bare lurte jeg på om det var den allmenne oppfatningen? :-)

HI

Skrevet

tenker ingenting om det er jente eller gutt, men det er sikkert fordi jeg er så bevisst på+ sånt selv. Hadde lysblå vogn til jenta mi i begynnelsen, og kler henne stort sett i brunt, grønt og nøytrale farger.

Om moren som triller en rosa vogn kommer det vel litt an på hvordan hun ellers ser ut. Fordommene får nok spille ganske fritt om det kommer en blond brunkremdame med perleøredobber og rosa bugaboo ja;) men feks en sort emmaljunga med rosa kanter og en helt alminnelig mor ville jeg neppe lagt merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...