Gå til innhold

Så koslige Manpower er :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobb i dag (fikk den gjennom Manpower) og plutselig dukket kontaktpersonen min opp. Med en påskegave :) hehe... tok seg turen for å levere den og greier. Ikke mye å skryte av, men jeg ble kjempeglad! En quiz/kryssordbok pluss en kvikk lunch ;)

 

Sååå koslig da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det. De tjener penger på deg. Og er du happy blir du lenger og de tjener mer.

Skrevet

Hehe.. en måte å se det på ;) Har iallefall aldri fått noe særlig i andre arbeidsforhold, så ja, jeg er fornøyd jeg ;)

Skrevet

Det kan ikke ha vært i Stavanger iallefall, for der jobber det bare gamle bitre kjerringer...

Skrevet

Hehe, de som ikke liker manpower er de som gjør en dårlig jobb (lol)

 

Jeg er kjempe fornøyd med stavanger ihvertfall

Skrevet

Det var nok ikke meg som gjorde en dårlig jobb, heller de på kontoret...

 

Har bare møtt på koselige bemanningsbyrå siden den gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...