Holly❄️ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Var på jobb i dag (fikk den gjennom Manpower) og plutselig dukket kontaktpersonen min opp. Med en påskegave hehe... tok seg turen for å levere den og greier. Ikke mye å skryte av, men jeg ble kjempeglad! En quiz/kryssordbok pluss en kvikk lunch Sååå koslig da
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Klart det. De tjener penger på deg. Og er du happy blir du lenger og de tjener mer.
Holly❄️ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Hehe.. en måte å se det på Har iallefall aldri fått noe særlig i andre arbeidsforhold, så ja, jeg er fornøyd jeg
lana<3 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Det kan ikke ha vært i Stavanger iallefall, for der jobber det bare gamle bitre kjerringer...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hehe, de som ikke liker manpower er de som gjør en dårlig jobb (lol) Jeg er kjempe fornøyd med stavanger ihvertfall
lana<3 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Det var nok ikke meg som gjorde en dårlig jobb, heller de på kontoret... Har bare møtt på koselige bemanningsbyrå siden den gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå