lille delfin Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg har fått innkallelse fra sykehuset til ultralyd i uke 20. Dvs jeg er i uke 20 og fosteret er i uke 18. Er ikke det veldig sent? I hvilken uke ble dere innkalt? Har ikke lyst til å ha så mange ultralyder.
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg har vært til UL i uke 19, 20, 20 og 19 med mine 4 barn. Ordinær UL'er dette altså. Vet at i Bergen i hvertfall er det helt normalt å vente til uke 19-20 før man får komme til.
Lilli med småtrolla Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jeg ble innkallt i uke 20. Kjempekjedlig å vente så lenge, men vi får trøste oss med at våre bildene av våre nurk er mer detaljerte enn de som får komme til i uke 17 Hihi
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 jeg skal i morgen og er da 19+1..så det er vel i uke 20 sånn de regner her på bim;-) syns det virket som en evighet da jeg fikk innkallelse i uke 11, men vips så har tiden flydd;-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Syntes også det var sent med uke 20. Men det gikk greit. Lenge og vente var det. Man er jo ganske spent Har forøvrig hatt bare en UL og tror vi går på 3D 6.mai Har iallfall time da..
lille delfin Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 ok. da er dette tydeligvis vanlig og jeg får bare smøre meg med tålmodighet!!! urghh! Takk for svaret jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå