Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Gutten min er 17 mndr, og jeg har ingen planer om å kaste ut stellebordet. Mamma mener han er for stor til å ligge på stellebord, og at jeg bør skifte bleier på fanget i stedet. (Noe jeg ikke er særlig flink til - spesielt ikke når det er bæsjebleier). Ikke at jeg lar mamma bestemme, men nå begynte jeg å lure - når sluttet DU med stellebord?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 jeg tok vel det ut når mi var 7mnd, men det var fordi vi flyttet, men jeg bruker fortsatt stellematten på vaskemaskinen og mi er over 2.5år, men hun sluttet vel å ligge på den til vanlig når hun var 1 år. hun står for det meste.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hev det ut da han var litt over året. Det var fordi det tok så stor plass på badet. Nå har jeg bare en stellematte som jeg legger på gulvet. Det synes jeg er mer praktisk da de kan være ganske sprelske når de blir eldre.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Stellebordet har vi hatt i snart 3år, men når vi flyttet for 1år siden da hadde vi ikke plass til det på badet lenger, men har det på vaskerommet da. Så vi har mer eller mindre kuttet det ut. Så etter 6 mnd alder på nr 2 har vi nesten ikke brukt stellebord.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Da mine var ca 7 måneder, så var det mer arbeid å holde dem rolige så de ikke datt ned, enn det var å stelle dem. Da ble det byttet ut med stellematte på gulvet, for da slapp jeg å passe på at de ikke ramlet av:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 7-8 uker. Så steller jeg på gulvet, for det er tryggest.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 He he, skjønner at jeg tviholder på stellebordet ja:) Jeg har verken knær eller rygg til å stelle på gulvet, så det har jeg kun gjort når vi har vært steder det var eneste utvei. HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Jeg brukte det til hun var 8 mnd. Etter det så har hun stått på gulvet når jeg skifter på henne. Men om kvelden legger jeg henne så stellematte på gulvet for å sjekke at hun ikke er sår og sånn. Det er ikke så lett å se når hun står.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Mi jente er 14mnd og jeg ser ikke at jeg vil slutte å bruke stellebordet med det første. Mye lettere med stellebord når man er høy mor og har vonde knær. Dessuten ligger hun fint på bordet, men vrir seg i alle retninger eller vil gå sin vei når vi bytter på gulvet eller stående. Stellebordet vårt er stort og praktisk, kommer til å bruke det til bleieperioden er over.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 datteren min er 18 mndr, og vi bruker det enda. Forestiller meg at det er enklere å stå og stelle henne enn å krype rundt på gulvet. Hehe.. Dessuten er det skuffer i stellebordet som er utrolig grei å ha til bleier, kluter og bodyer/strømpebukser. Kommer til å ha det lenge enda )
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Vi bruker det fortsatt til ungen på 3,5 år og minste på 1 år. Hvorfor kutte det ut når det er så kjekt. Har ikke tenkt å fjerne det med de første årene.
Lykke X 4 Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 Har vår på 19 mnd. liggende på stelleunderlag Regner ikke med å slutte med det med det første. Er mye mer praktisk for meg nå som jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå