Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Skal på påskeferie og de vi skal til har ikke dette. Det er ikke Ikea i nærheten. Hvor kan vi få tak i en billig høy plaststol? På forhånd takk
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Fant på finn.no til mamma. Ikea høystol til 50 kroner. Sjekk å se om du finner noe i nærheten av der du bor eller der dere skal.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 kjøp en sack'n'seat og ta med. Kjekk liten pose. Hvis du legger en litt tykk pute på stolen før du binder fast "sekken" så kommer barnet i grei høyde i forhold til bordet:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Chicco har en slik reisestol som du fester i bordplaten, veldig kjekk. Koster ca 200-300 tror jeg. Men du er jo avhengig av et stødig og godt bord da.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Min mor aldri stol til meg og mellomste broren min. Heller ikke min sønn nå. Brukt kunn en litt tjukk pute på vanlig kjøkkenstol og belte rundt livet.. Fungerte på meg og bror, men min sønn er en mark så han kom seg ut av den til å begynne med, nå har han skjønt at det er egentlig ganske smart å sitte der Stramme belte godt så går det bra..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Ikea har en som koster 98 som gjorde det bra i test.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Men som HI skriver, det er ikke IKEA i nærheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå