Johan Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 UL i morgen tidlig. Gleder meg helt villt. Kryss fingrene for meg jenter;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 jeg også;-)) hvor tidlig skal du da, Johan? jeg skal ikke før 13, men har fullt kjør på jobb(bhg) fra kl 7 med påskefrokost og stress fram til jeg skal dra, så jeg rekker ikke tenke noe særlig over det før jeg sitter i bilen;-) har du noe magefølelse eller?var det du som mistenker tvillinger? jeg kjenner jeg gruer meg litt, for man vet jo aldri...men samtidig er jeg veldig spent på om mini vil vise frem kjønnet;.-)er bare jenter i nærmeste familie, så føler at mange syns det er på tide med en gutt...men vi har en jente fra før, og det er jo praktisk med jente også da;-)
Johan Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Hei! Da har jeg vært på UL. Var litt redd for at det var tvillinger, men har også vært sikker på jente siden dag 1. Og det var bare en baby, en liten jente;-) Det var så deilig å se at alt var fint med babyen. Termin ble flyttet bare en dag, så jeg holder meg i august, så vidt (31.08) - bryllupsdagen vår faktisk;-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 ÅÅÅÅ så koselig Johan. Det var jo supert at alt var i orden.... Er litt lettere når man virkelig vet at nå er det bare å lene seg tilbake og nyte svangerskapet videre.. Skal ikke på ordinær ul før den 21 april jeg, føler som en evighet til.. Men allerede vært på mange ul, så skal vel klare meg. Masse lykke til videre, og ha en knall helg og påske )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 gratulerer med jente-baby;-) her blir det gutt, og termin samme dag som deg;-)
Nr. 5? Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 gratulerer me jente!!!!!!!!!!!! vi hadde termin på samme dato og jeg får jente jeg også men min termin blei flytta til 02.sept, men satser på aug pie allikavel kanskje bli vi på st.olav samitidig allikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå