2flottebarn;) Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvordan er dette med å bade i badekar når det nærmer seg termin. Vet jo ikke om jeg er "moden" har åpning, 2 uker igjen til termin. Kan jeg trygt bade i badekar hjemme, eller er dette skummelt i forhold til bakterier...?
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Så lenge vannet ikke har gått er det helt greit ja, bad i vei - godt det;) Jeg lå i badekar i 2 timer under åpningsriene med første baby, helt herlig..
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jordmora sa til meg at eg helst ikke skulle bade etter uke 37 fordi man ikke ville merke om vannet gikk....
to_tette? Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 har også hørt at man ikke skal bade for varmt da...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Det er jo litt rart da, når det er ganske mange inkl meg selv som går til vannterapi hos fysioterapaut, der bassenget er ca 34 grader..i gruppa mi er det flere som nærmer seg termin og ei som er en uke over nå.. Verken lege, jordmor eller fysioterapauten sier noe om det?! Satser ihvertfall på at det går bra jeg:) Har hørt man skal holde seg unna offentlige bobblebad pga der tømmer de aldri vannet og det er ganske mange som bruker det i løpet av en dag så det blir vanskelig å rense det så bra som det burde.. Svigerfar har også jazzuci som jeg bruker flittig;) deilig det synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå