blond Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvor lenge er det rimelig å forvente at en vaskemaskin holder? Vår har blitt kjørt hardt noen år og det ser ut til at den svikter oss snart. Må vi kjøpe ny eller kan den repareres og bli som ny?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Aner ikke hva som er forventet levetid på en vaskemaskin. Vår er ikke mere enn 5 år, sp regner med vi har den noen år til. Mamma fortalte at hennes var 12 år nå og like god. når det komme til reperasjoner har je iallfall lite peiling.. :0)
blond Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Den tromler lite og klærne er ikke helt rene. Jeg fant litt såperester på den ene plagget.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Bruker du ofte kokvask?? Jeg hørte noen som selger vaskemaskiner si en gang at om ikke det ble kjørt kokvask minst en gang i uken ved mye bruk så kunne det samle seg ting og tang i rører o.l som gjorde at maskinen ikke virket helt. Husker ikke alle detaljer hva hun sa da, men var viktig å kjøre kokvasker. Vet jo ikke om det har noen innvirkning på tromlingen da..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Min er forøvrig 7 år og enda like god. Utrolig sterk, jeg stapper den sikkert mer full enn den egentlig skal, og den kjører hver dag og mange ganger til dagen ofte, og på alle slags programmer. Er jo garanti på vaskemaskiner. Vet om noen som fikk helt ny motor på maskinen på garantien.
"vestavind" Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Sist jeg kjøpte vaskemaskin sa de i butikken at levetiden var ca 10 år. Men noen merker varer lengre enn andre, spesielt de rimligste maskinene hadde kortest levetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå