Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Har tittet litt på Gaia & co sin.. swirl heter den.. Ser veldig fin ut da.. Men ganske dyr og.. hehe:P
AdrenaLine Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg har kjøpt blåstripete Skip Hop Dash Deluxe med Diaper bag details i dag. Tror den passer supert med den blå vogna vår Har sjekket litt rundt og føler at det er den som passer oss best. Kjenner flere som er fornøyd og den er også kjønnsnøytral så gubben har godkjent den.
Yngvil Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg har kjøpt den mappen som heter "Just Ducky" på: http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=6 - Denne skal jeg bruke til korte turer, eget rom for noen våtservieter, et par bleier, også blir den til en stellematte. Tenkte at den var perfekt for Pappa'n som garantert ikke vil drasse på veske når han skal ut alene!! Hehe.. Ellers at har vi handlet en GEDIGEN Brio veske som matcher vogna
Mor til 3 søte små:) Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Har kjøpt Emmaljungla sin i lik farge som vogna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå