Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Sist helg sendte samboer meg på en SPA weekend med min stesøster og han betalte for oss begge. Jeg er arbeidsløs og får ikke inn mer enn 2000,- i mnd. Hadde derfor ikke hatt/tatt meg råd til dette selv. Jeg er kjempe takknemlig og synest at dette var helt fantastisk gjort av han, og tviler på at mange er like heldig som meg. Men han påstår helt overbevist at dette er noe som ALLE hadde gjort for sin kjære som er gravid. Han ser ikke den "store" greien med dette, synest det er noe som alle menn hadde gjort for sin kjære. Jeg påstår at det slett ikke er slik og at jeg er svært heldig. Noen meninger??
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hehe ja dette var jo også noe å henge seg opp i!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 du er heldig. nei alle menn gjør ikke slikt for sine kjære. og ikke alle menn tenker på at dette er noe man kan gjøre heller. og ikke alle har råd til slikt uansett heller. men er dette noe å diskutere egentlig. han var en skikkelig god mann og skjemte deg bort . la han tro dette er vanlig da. men gjør noeskikkelig for han også det er flott og kunne ta vare på kjæresten sin enten det er spa eller god middag eller en god massasje. jeg hadde vært lykkelig bare mannen min hadde kunnet smøre meg med krem på ryggen uten å tro at det var noe som bare skal klæsjes på. hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Vi har delt økonomi så ingen av oss som har bedre råd enn den andre. Hadde min mann spandert spa tur på meg og min søster, måtte jeg ha betalt mnd regninger for å det sånn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Ja, selvfølgelig er du heldig! Men jeg vil tro at dette er et innlegg for å provosere og skryte litt..?
Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Min mann kunne fint ha gjort det i allefall. Hadde selvsagt likevel vert takknemlig, uansett hvor vanlig det måtte være.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Tror nok ikke han hadde kommet på det selv, men skal ikke se bort fra at han ville spandert om jeg ga han et tips om det Vi har felles økonomi, så jeg hadde da ikke betalt han tilbake... Faen å misunnelige dere er!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 ååå du er heldig ja:) har ikke fått noe særbehandling.. jeg får ikke engang en kos bestandig når jeg spør. han er aldri hjemme heller. han er bestandig ute med vennene sine. ta vare på gutten din:) pluss jeg synes du fortjener det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå