Gå til innhold

10(!) dager over termin nå! :P


Lykkelivet88

Anbefalte innlegg

Skulle visst ikke bli en mars baby dette her nei. Forutenom magen føler jeg meg nesten ikke gravid engang. Sist kontroll for to dager siden var jeg moden med 2 cm åpning men har ikke hatt så mye som en rie engang etter det! :P Når blir det fødsel på meg da?

 

Lørdag blir jeg hvertfall satt i gang.. men håper jeg slipper det på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff stakkars deg. Så kjedelig, men vi får håpe det blir noe action snart. Jeg har termin i dag og må vel si at jeg håper at jeg slipper å vente så mange dagene på overtid.

 

Men for deg så vet du jo at det skjer noe på lørdag - jeg fikk beskjed av JM om å ha sex, så kanskje du skal gjøre det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok prøvd det! :P Eneste jeg ikke har prøvd nå er lakserolje! Men dete er å gå litt langt syns jeg :P Tross alt bare to dager til jeg blir startet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er egentlig ikke vits med modningspille fra gubben da....

 

vi får holde ut - lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt du er lei! sex hjalp ikke på for meg sist heller, men når først riene begynte så gikk det slag på slag! :D han kommer snart uansett!! har du fått time til igangsetting på lørdag da? spennende!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler så med deg...ble ingen Mars-baby her heller. Er 7 dager på overtid i dag i følge UL-termin og 13 dager over i følge mens-termin. Jeg fikk valget om å bli satt i gang på Mandagen som var men je ønsket å vente for å se om det kunne skje noe av seg selv. Men det ser ikke slik ut nei. Skal på sykehuset i dag for ny kontroll, blir satt i gang på Mandag uansett, men håper fortsatt å slippe det c",) Jeg har vært moden og har 3 cm åpning i 3 uker nå, slimproppen gikk for tre uker siden og vi har forsøkt sex i massevis men det funker ikke. Je ble til slutt så desperat at jeg tok lakserolje også etter tips fra jordmor men det er oppskrytt det også! Sitter her like gravid jeg c",) Lykke til!!! Det er ikke lenge igjen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får satse på i natt begge to da Mettis! Det er siste håpet mitt på at ting skal starte av seg selv. Jo mer jeg tenker på det jo mindre vil jeg bli satt i gang. Men er nok til det beste for både meg og lillegutten nå. Han er jo rundt 4 kg og jeg er 1.60 høy så nå er det virkelig på tide han kommer syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt SKAL det skje Maritha! c",) Samme problemet her også, forholdsvis stor baby og kortvokst mamma... hehe! 160 cm her og c",) Nå krysser je alt je har for oss! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...