Gå til innhold

Gavetips til 19år gammel jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt her? :) 19 år gammel, bor fortsatt hjemme, så "husting" funker litt dårlig :) For ca 500 kroner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort til H&M, Platekompaniet eller noe sånt.

Skrevet

Men gavekort er jo så kjedelig og upersonlig :P (bra jeg sier det er upersonlig og så spør jeg om tips fra helt fremmede mennesker..)

Skrevet

Gi henne ansiktsbehandling eller noe sånt.

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempe fin topp til en 19 åring nettopp. Kostet 450 kr og hun elsket den. Hun ville aldri brukt så mye penger på en topp selv. Dro innom en butikk som ikke er av de store kjedene- der har de ofte litt dyrere, ikke 1000 stykk av samme plagg og litt mer spesielle klær.

La ved byttelapp

Skrevet

Men hva med å ha gavekort og en liten ting ved siden av? Blir både praktisk og personlig.

Skrevet

noe som går til personligheten hennes..

feks, jeg elsker sommerfugler.. det er mye innen det..

og hvis hun liker biler, kjøp en bilfilm eller gocart.. eller noe annet som har med det å gjøre..

hva er hun opptatt av? hva liker hun? hva bruker hun tid på?

eller spørr henne va hun vill ha, eller hva hun trenger..

Skrevet

Gavekort på frisør?

(Hadde jeg ønska meg, hehe)

Skrevet

Gavekort

Alkohol(?)

Klær

Eller bare penger.. Det er faktisk ganske kjekt å få :) Er selv 20, så jeg ønsker meg hvertfall de tingene. :P

Skrevet

Tusen takk for masse flotte forslag! :) Så koselig!

Ja, hva hun interesserer seg for vet jeg egentlig ikke. mest festing tror jeg. Men hun er samtidig ganske voksen for alderen.. I fjor åpnet vi en bsu konto til henne og satt inn en god del penger.. kunne jo ha fylt på der, men er jo ikke så stas akkurat i dag :P

Jeg får tenke litt mer på det :) men supre forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...