Gå til innhold

Ville dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi kom for å hente i barnehagen idag var det kun en ung jente der som ingen av oss har sett før. Jeg føler meg overhodet ikke komfortabel med at minsten er alene med en pike jeg ikke vet noe om og som han mest sannsynlig ikke kjenner heller. Er vanskelig å si alderen på henne, tipper 16-20, og mistenker at det var datteren til bestyreren (i så fall er hun rundt 16). Hadde vært en ting om hun hadde vært vikar hele dagen, men da vi kom hadde hun kun vært der i litt over en time, og store deler av tiden helt alene. Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange barn var der? Jeg reagerer ikke på sånne ting, jeg.

Skrevet

spurte du hvor lenge hun hadde vært der eller? og om hun hadde vært alene ettersom du skriver det?

Skrevet

hvis det var datteren til styrer har hun helt sikkert vært der før. men jo jeg ville reagert påen ukjent vikar som eneste på jobb i yttervakt.

jeg jobber selv i bhg og vi unngår så sant det er mulig å ha vikarer i yttervakter dette er det flere grunner for. men om vi må bruke vikar i yttervakt er det kunn noen av de faste vikarene som får lov til dette. ellers går styrer eller annen personale inn og tar den vakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...