Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er gravid og skal snart til jormor for første gang. Må jeg fortelle henne om aborten min? Den var provosert. Kommer ikke til å gå til legen min pga. av det. Han er imot abort, og måtte sende meg til en annen lege når jeg kom og ville ta abort.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Det er et punkt på sv.skaps papirene der sånne ting skal stå, men jeg sa ingenting om det. Ingen som fant det ut heller. Er et kapittel i livet jeg vil glemme, og min nåværende samboer vet det heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 JEg gjorde det. Men alle opplysningene gis frivillig så du MÅ ikke. Når jeg fortalte henne det så spurte hun meg om hun kunne skrive det i papirene mine... Aborten er med samme mann som jeg skal ha barn med nå og det valget tok vi sammen, så det spiller ingen rolle for meg, men har også hørt om jenter som ikke har fortalt mannen om tidligere aborter, og da er det litt kjipt å ha det i papirene.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Sa heller ikke noe om tidligere abort til lege da han fyllte ut helsekortet. Aborten var i et annet forhold. Skal til sykehuset for samtale/tidligUL om et par uker og da vil aborten stå i sykehusjournalen. Håper legen ikke sier noe om det i samtalen, da min mann skal være med.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Du er ikke pliktig til å opplyse om dette. Du kan også velge å si det til jordmor, men at det ikke skal stå i svangerskapspapirene dine. Disse er det jo flere som skal se.
blond Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Jeg tror ikke det er relevant med provosert abort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå