Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Har en på snart 1 år og hun spiser sånn ca: 170-180 ml mme tidlig morgen (6-7 tiden) Full porsjon grøt av (8 mnd grøt) i 8-9 tiden Noen ganger en flaske med 100-150 ml mme En banan + liten yoghurt til lunsj (noen ganger brød, men er ikke så glad i det) Som regel nesten ett helt middagsglass til middag Full porsjon grøt til kvelds Flaske på sengekanten (noen ganger) Ser det greit ut?
2SmåTroll Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Måtte bare inn og titte litt jeg da. Har bare ei tulle på 10 mnd, men var litt nysgjerrig. Men ser jo det at jenta mi spiser nesten mer enn din. Virker sånn i alle fall. Her er det frokost 08:00 - 1 skive brød + 250 ml mme lunsj 12:00. Grøt og ca 50 ml mme middag 16:00, det vi har eller middagsglass + vann kvelds 18:30: 1 skive brød eller grøt + ca 150 -200 ml mme. ikke det du lurte på da, men regner ikke med at det forandrer seg så mye, eneste er vel at mme blir byttet ut til vanlig melk.
2SmåTroll Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 glemte jo og skrive, at hvis tulla er fornøyd er det sikkert bra, men ville vel gått over til vanlig melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå