Gå til innhold

Legen ringte meg på jobb i dag og sa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg IKKE hadde hatt EL sist mnd (!) :o men hvis mensen ikke kom var jeg gravid.

Jeg har ALLTID hatt el, og dette var min 2 mnd i pergo enkel (3 med pausemnd)

Jeg gikk opp fra 5 til 70 (med egg-etterleannet etter jeg begynte på pergo)

Eneste grunnen til jeg går på pergo er sterkt nedsatt sædkablitet hos ham.

HVA TROR DERE?

De billige el-testene har vist postiv de 4 siste dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG tror at vi kan si GRATTIS :)

Men, du er da altså ganske mange uker på vei...? Ble gravid på sist EL, 2 mnd siden??

Hmm..spennende da!

Skrevet

Sannsynligheten for graviditet er absolutt til stede om du har positive eggløsningstester over lengre tid (men pergo kan nok i noen grad tulle med dette).

Ellers skjønte jeg lite av innlegget. Du hadde ikke eggløsning, men legen sier du er gravid om mensen ikke kommer? Man blir jo ikke gravid uten eggløsning. Mener legen at du alt var gravid da blodprøvene ble tatt? Tok de virkelig hormonprøver for å sjekke for eggløsning uten å inkludere ting som ville gi svar på om du var gravid allerede?

Skrevet

Jeg tar blodprøver ca 20-21-22 dager etter første pergo mnd. For å sjekke om jeg faktisk har el. Jeg har tatt en del blodprøver FØR jeg fikk pergo også og ALLTID har det vært el.

I januar så var det MASSE MASSE el (og fare for overstimulering.)

Jeg er sånn passe forvirret selv! Hvordan kan det ha seg at jeg ikke hadde el, men likevel kan være gravid hvis mensen ikke kommer?

Og betyr det hvis jeg ikke er gravid at jeg heller ikke har el neste mnd da?

Skrevet

Kan du ikke kjøpe deg en cb digital og sjekke? Eller er det for tidlig?

Skrevet

det er vel for tidlig? har ca IKM 6-7 april

MEN I DAG er det 5 dag med positiv strek på EL. Like sterk farge som kontrollstrek, og det ses med 4 øyne.

Skrevet

Eg tolket det slik at du ikke hadde EL sist mnd fordi du allerede var gravid da eg....

Skrevet

Altså;

-Enten hadde du ikke eggløsning forrige måned og var ikke gravid. Da vil du jo ikke kunne være gravid nå, siden du ikke hadde eggløsning.

-Eller så var du gravid forrige måned og hadde derfor ikke eggløsning. I så fall bør du jo være så langt på vei at du får riktig resultat på en test.

Jeg synes som sagt ikke det henger på greip.

Skrevet

Prøv en CB (gjerne digital). Det er en kjent sak at graviditet kan gi positiv el-test ;-)

Jeg forstår det også sånn at siste el muligens ikke kom pga graviditeten.

Så, løp og kjøp! *krysser alle fingrene og litt til*

Skrevet

jeg hadde jo mens 6 mars og en uke. men EL har som regel vært rett etter at pergo er ferdig. har ikke testet eller noe. bare slappet av og hatt sex når je har hatt lyst.

har hatt 5 positive ELtester (billig) denne uken.

i dag tidlig testet jeg med billigstrimmel og så vidt kunne skimte en skyggestrek. huff:( det tells vel ikke en gang.

det er vel at jeg ikka har hatt el denne mnd da :,(

første gan det skjer, faens pergo:(

Skrevet

Jeg ville testet med en digital CB.

Jeg var foresten gravid sist med en veldig svak skyggestrek på billigstrimlene. Kjøpte med derfor en CB som viste klart og tydelig at jeg var gravid.

Ungen er nå 1 år:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...