Gå til innhold

trenger hjelp her!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er 36 uker på vei, og i dag var det akkurat som om magen rammla i gulvet, og jeg føler meg ikke særlig form, og har mage smerter i hytt og gevær, men det minner meg ikke om rier, har noen kankje erfart dette selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være kynnere eller? Eller strekksmerter??

Håper du føler deg bedre snart da!!!!

Skrevet

Hvordan er smertene da?

Kan det være at babyen driver på å fester seg i bekkenet? da synker ofte magen mye, og babyen borer seg nedover, det kan gi skikkelige stikk-smerter, som kniver oppi der. Andre oppl,ever smertene annerledes, men, hvordan er smertene da?

Skrevet

hun har festet seg for 3 uker siden, men smertene går i ryggen, men ikke særlig intense, og er liksom ikke helt i form. og er på 2 hele tiden masse slim, men ikke blod,

Skrevet

Hmm.. ikke godt å si..

Jeg kan iikke huske å ha kjent på n oe slikt som du beskriver.

Mener du at du er på do hele tiden og gjør nr to?? skjønnte ikke helt hva du mente der. Og at du har masse utflod?

Kan det hende du har en mage infeksjon? som gjør at du føler deg generellt dårlig, går mye på do, og har smerter?

Uansett, er det fullt lovlig å spørre om dette på fødeavdelingen, når du snakker om at magen har sunket veldig mye mer. Kanskje de kan svare deg på hvorfor kroppen din er sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...