Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 jeg beundrer KRISTIN1974 fordi hun virker oppegående, ærlig, nyansert og fordi hun har fire barn og ikke klager og ikke får det 4.barnet for å ha begge kjønn;)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Det er vel de færreste som får 4. barnet for å få begge kjønn? ;-) Hun hadde jo begge deler før nr 4 også. Ellers jeg enig i at hun virker veldig hyggelig og oppegående :-) Er flere her inne jeg liker godt, men vet ikke om jeg direkte beundrer noen, kanskje en egenskap eller to hos noen, men vanskelig å beundre noen man ikke kjenner.
lego Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Den første jeg tenker på da er Northerlights, selvom hun ikke er her noe særlig lengere. Det er også mange andre her inne som har mye fornuftig å komme med og virker som flotte damer, men jeg kjenner ingen av de så det er litt vanskelig å si synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 sug lut og pila. Fordi de er så morsomme!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Alle som signerer med nick og ikke anonym.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg beundrer ei som ikke er her så mye lenger men som jeg kjenner privat. Hun er ung mor til to og er alene for det meste da mannen jobber mye. Det er under ett år mellom barna hennes og hun har dem begge hjemme. Ser henne ofte gå forbi med pakket bag bort til lekeplassen, der spiser de niste og koser seg. Det ene barnet hennes er i en vanskelig alder, han stikker av i hytt og gevær, slår, biter osv. men hun snakker alltid i en rolig og fin tone til han. Da hunførst ble gravid snakket vi mye om hvor galt dette ville gå osv men hun har virkelig imponert oss alle, nå er hun 20 og er mor til to nydelige barn. Viktor og Adelina. Vet hun har slitt mye tidligere men det er det ingen som kan se nå. Hun lager middag og baker sammen med barna og passer på dem som gull. Beundrer også alle alene mødre her inne, virker som det er utrolig mange gode og flinke mødre her inne! Northernlights virker som ei fantastisk dame, erfaren, god og snill. Også må jeg si jeg beundrer oktavistar som har så mange barn, hun virker hyggelig. Hadde vært gøy å bli kjent med henne. Har også enkelte jeg ikke klarer her inne men det vil jeg ikke utdype noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Northernlights, ingen over, ingen ved siden:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 jeg oppfatter teline og erteposen(?) som spesielt fornuftige og oppegående brukere. Også koser meg med alle (S)tinkerbelles innlegg om klær og stil og sånt, hun virker veldig søt.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Er ikke er så ofte, så "kjenner" ikke noen no særlig her, men må si jeg imponeres stort av oktaviastar med sine 8 barn! Er mange som virker veldig flotte her da, men er jo lett å fremstå fantastisk på nettet, noe annet er hva virkeligheten egentlig byr på.....
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Vanskelig å velge. Northenlights, oktaviastar, pila...
Gjest Skrevet 3. april 2009 #14 Skrevet 3. april 2009 Liker Alva og Ugl@, jeg. De virker så fornuftige og reflekterte, samtidig som at de, som regel, kaller en spade for en spade. Jeg er jo ikke alltid enige med dem, men evnen til empati og refleksjon setter jeg høyt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 Alva:-) Hun har vært på BIM/DB siden jeg gikk gravid med min første. Jeg merket meg henne på BIM fordi hun hadde så mange kloke svar på mye av det jeg lurte på. Hun var da gravid med sin andre, jeg med min første. Etterhvert har jeg selv fått tre, og jeg blir alltid glad når jeg ser at Alva er på nett med innlegg/svar som er både morsomme, personlige og ikke minst seriøse. Takk, Alva.-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #17 Skrevet 5. april 2009 babygullz,sell om ho ikkje er her så mye mere
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #18 Skrevet 5. april 2009 Her kommer partypooperen! Jeg klarer ikke beundre noen jeg ikke kjenner privat, så derfor beundrer jeg ingen her inne siden jeg ikke vet om de snakker sant eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå