Maya&Leah*har født* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg fått den gledelig nyhet om at jeg er gravid Tok test på tirsdag og den var positiv, merket jeg hadde så ømme bryster å hadde gått 10 dager over mens. Da var det på tide å ta en test. Og den var POSITIV!! Veldig glade her i huset nå. Prinsessa mi skal bli storesøster og kjæresten min skal bli pappa for første gang :-) Dette blir herlige 9 mnd!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye koselig nyhet, håper du vil trives her inne hos oss !!!
Maya&Leah*har født* Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Takk for det Var her masse forrige svangerskap =) kommer nok til å titte innom en del i dette også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå