Gå til innhold

Endelig satt spira hos oss!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått den gledelig nyhet om at jeg er gravid :) Tok test på tirsdag og den var positiv, merket jeg hadde så ømme bryster å hadde gått 10 dager over mens. Da var det på tide å ta en test. Og den var POSITIV!! Veldig glade her i huset nå.

Prinsessa mi skal bli storesøster og kjæresten min skal bli pappa for første gang :-) Dette blir herlige 9 mnd!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) koselig nyhet, håper du vil trives her inne hos oss !!!

Skrevet

Takk for det :D Var her masse forrige svangerskap =) kommer nok til å titte innom en del i dette også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...