2009baby!!!! Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Ja, overskriften sier vel sitt om hva jeg lurer på. Har kjøpt et lammeskinn jeg tenkte å ha i vogna (termin i mai), så kjøper vi vel et til mot høsten til å ha i senga også. De i butikken sa det holder å børste det men det har jo ligget i butikken uten innpakning/plast rundt, så er litt usikker.. Hva gjør dere andre? Og noen spesiell måte dere vasker det på for at det skal holde seg fint?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 du kan bare lufte det og børste det, det har jeg gjort med mine når de var ny! så etter en stund med en nyfødt, blir det mye gulp på det.. så vasket jeg det bare på ullprogram 30 grader og hengte det til tørk. MEN det tar lang tid å tørke det, vil anbefale å henge det ute da for det drypper veldig! så bare børstet det etterpå, og det ble helt fint:)
Jente_83 med maibaby Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk beskjed der jeg kjøpte mitt om å støvsuge det. Det skulle visst funke bra.
to_tette? Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 vasket det med spesial shampoo som jeg kjøpte i butikken samtidig som jeg kjøpte skinnet, ullprogram 30 grader jeg vasket det før jeg brukte det, bare fordi jeg tenkte på at det hadde ligget lenge fremme i butikken rett ved kassene uten noen form for innpakning. men det er sikkert ikke nødvendig selve skinnet på baksiden ble litt mer skrukkete da jeg vakset det, men selve ulla er like fin (og jeg slipper å tenke på om det er skittent på noen måte..) -og ja, det drypper mye når det tørker greit å kunne vaske det i maskin om det kommer masse gulp/diverse på det, og ikke bare børste eller støvsuge, synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå