Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Enda et babycall-innlegg fra meg, hehe! Som dere sikkert har skjønt, holder jeg i disse dager på m å anskaffe meg en babycall, og da må d gåes grundig til verks:) Hadde egentlig tenkt å kjøpe Super Nova sin, men den er jo mildt sagt svindyr, så endte opp m Doro bm 35+1 istedet. Er den bra, eller burde jeg bytte den igjen??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 ..og vi dytter...
*smula* Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Vi er veldig fornøyde med den. Synes det er greit å ha en batteridrevet del som kan ligge i vogna, og den på strøm står på soverommet. Lang batterikapasitet, og god rekkevidde. Det eneste negative er at det ikke kommer noe beskjed om at babyenheten som går på batteri, har gått tom for batteri. Men det har bare skjedd en gang på 2 år at den har vært tom og ungen har vært våken og ropt på oss.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Det hørtes jo veldig bra ut, så flott=) Noen flere?
NormaJean Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 vi har den og er kjempefornøyde:) syns det er så praktisk å ha den stasjonære inne hos lillegutt og bruke den ekstra walkietalkie delen når han er i vognen eller når vi er bortreist. Syns den har en veldig akseptabel pris og er definitvt verdt kjøpet. Vi har justert den slik at den er ikke så sensivitv, dvs at lillegutt må lage mer enn 1 lyd for at den reagerer. Har man den på det mest sensitive hører den når han snur seg i senga, blir litt upraktisk når man skal sove selv;)
ubuntu Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Vi er også fornøyde- bra med en enhet fast på soverommet, og en som vi kan ha ute i vogna+ vår foreldreenhet. Har nå brukt de ca 4-7 timer pr dag i et år + alle de gangene vi har glemt å slå av så de har ladet ut, og nå begynner batteriene å bli litt dårligere. Men da har vi brukt de mye, synes jeg! Bruksanvisninga er ikke så mye å skryte av, men etter å ha tvunget meg selv til å lese den nøye fant jeg ut det jeg lurte på. (gjøre om til babyenhet og få bort pip når ungen lager lyd...) sikkert andre som er dyrere og bedre, men denne har funket for oss!
Misti Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 vi har også den. men skjønner ikke hvordan man kan bruke den ene delen av walkiene som den delen som skal ligge hos babyn. noen som kan forklare=?
*smula* Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Du skrur den på, også trykker du på knappen under på-knappen til du får opp "vox" i displayet. Da trykker du oppover til den står på 2 eller 3 (avgjør følsomheten). Venter litt, og vips så er den tilbake på utgangspunktet og du kan legge den sammen med babyen. Når du vil ha den til lytteenhet, trykker du til du på knappen under på-knappen til du får opp der det står vox til venstre i displayet, og trykker følsomheten ned til 0 igjen.
NormaJean Skrevet 2. april 2009 #13 Skrevet 2. april 2009 vi har festet en liten rød teip på den walkitalkie delen som vi bruker som sender/baby del. da slipper vi å blande dem og måtte stille den omigjen;)
Misti Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 har kasta bruksanvisningen og fikk ikke helt til det du sa. den som jeg skal bruke i vogna piper bare. stor vox og 3 der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå