Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kysser og koser du ofte med samboeren? jeg har aldri vert særlig fan av klining. når jeg leser innlegget om den innpåslitne kjæresten tenker jeg at vi nok har lite nærkontakt i forhold til normalen. Ett stryk over ryggen ol skjer flere ganger om dagen. sussing og den slags kun før vi slukker lyset om kvelden. går vi tur holder vi hender. ser vi film ligger jeg alltid i armkroken hans. men kyssing er det jammen minimalt med gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dårlig med det her også. veldig lite kyssing her egentlig. blir vel et par ganger i uken det. men ellers ligger jeg i armkroken når vi ser film.

Skrevet

Klining hører uansett ikke hjemme offentlig syns jeg...det blir fjortis...men det å kunne gi hverandre et nuss offentlig gjør vi...men må nok si det går mest i nuss- sitte i armkroken, ta på hverandre. Det som blir av klining her er nok mest i sammenheng med sex...

Skrevet

Prøver å gi ham et kyss før vi "skilles" om morran og når vi sees igjen på kvelden, men glemmer det ofte. Og veeeldig sjelden vi kysser før vi legger oss. Litt synd egentlig, det er jo så digg :D Han er ikke noe stor fan av kyssing, han viser han er glad i meg med ord som oftest. Vi holder aldri hender når vi går ute, og jeg får litt klaus av å ligge i armkroken hans for lenge.. Hehe.

Så det blir lite kyssing, utenom når vi hopper i høyet :P Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...