Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hva i alle dager er det som feiler folk? Jeg har akkurat blitt KJEFTET på som om jeg var en lite barn av en lege, og det mener jeg er høyst unødvendig! Man kjefter da ikke på voksne mennesker?! Saken er den, at min sønn bruker skinner og sko om natten, og sist vi var inne på sykehuset måtte vi få større sko. Jeg var inne og viste hvordan skoene var på føttene til sønnen min, og legen sa at vi burde bestille i to str større. Jeg har lite greie på hvor stor forskjell det er på de forskjellige størrelsene på skoene, så jeg sa bare ja jeg, i tro om at dette mennesket visste og så at det ville passe. Så fikk jeg skoene i posten, og de var for store. Jeg ringte inn til sykehuset og forklarte at skoene ikke passet, og at jeg måtte få en str mindre. Legen som har min sønn til vamlig var ikke inne, så jeg måtte legge igjen en beskjed hos en veldig koselig og ålreit dame. Dette var i går. I dag ble jeg oppringt av en helt annen dame som ga meg beskjed om å ringe et nr som visst var til den legen som vi var hos på sykehuset sist. Jeg ringte og la igjen en beskjed på svareren fordi legen ikke var tilgjengelig. Så ble jeg oppringt, og legen var sur og snurt og bare buste ut med "Du har lagt igjen en beskjed på svareren min!" Jeg ble litt satt ut, og sa ja og hvem jeg var og at jeg hadde fått beskjed av en annen å ringe dette nr. Da ble legen mer sinna og begynte å kjefte på meg fordi jeg hadde ringt inn til skehuset og sagt at str på skoene var feil! Legen skulle ikke ha på seg at h*n hadde sendt feil sko, for vi hadde blitt enige om at sønnen min skulle ha 2 str større! Så dette var ikke h*ns feil, og h*n fikk ikke sendt nye sko før over påske. jeg ble helt paff jeg! Visste ikke inn eller ut. Greit at vi hadde blitt enige om at skoene skulle bestilles i 2 str større, men jeg må jo få lov til å ringe inn å si at de ikke passer! Nei takke meg til stressede og sinna folk i helseetaten! Jeg vil ha meg frabedt slik oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Huff, så kjedelig situasjon, OG unødvendig.... Men det går ikke an å trikse til litt dersom han er nødt til å bruke skoene da? Legge i noen såler eller noe i den duren?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 vi må bare gjøre det beste utav det ja, for han må jo ha skoene på natta... er bare så dumt at skoene er så store at han får dårlig tøyning av det:/ Må bare tøye mer på dagtid, emn det er slitsomt at det skal være så mye kluss! ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå