Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Er litt oppgitt over ei venninne.. Hun har aldri møtt samboeren min (vi bor laangt unna hverandre), og jeg har møtt hennes tre fire ganger. Hun har lagt seg til som venn hos ha, og han (min altså) skjønner ikke hvorfor. Og hun spør om alt mulig...De har jo Aldri møttes, og vet ikke hvem hverandre er engang! Har fått høre fra andre og at hun er slik, og at de har måttet sperre av.. Syns det er ganske slitsomt. Skal man liksom late som man kjenner folk? Når man ikke har møtt hverandre? Og ikke vet hvem hverandre er?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hun vil vel bare blir kjent med ham? Kjipt hvis hun er for pågående, men da er det bare å si i fra. Selv er jeg venn med kjærester av venninnene mine på facebook selv om jeg har ikke møtt den ofte. Han ene har jeg faktisk ikke møtt i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hun har ALdri møtt f.eks han og er ganske rak frem med spørsmål og greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå