Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Datteren min på 19mnd begynte i bhg sist mandag.. Hun bruker ikke body da vi finner dette plagget unødvendig, selvom hu nbruker bleie. Barnehagen sa idag at jeg måtte kjøper bodier til henne for det brukte de andre barna. Datteren min liker IKKE body og vi bruker det jo ikke. Ser ikke problemet. Spurte bhgansatt om det var et problem når de løftet henne om ting gikk opp osv men det var det heller ikke. Det var bare det at det var så kjekt med bleia. Jaha, sa jeg, sitter ikke bleia ordentlig på plass ? Joda, men det er kjekt med body. Jeg vil ikke kjøpe body - vil ikke bruke penger på body - når vi har mye klær som kan brukes og som ikke er et problem. Kan bhg kreve at jeg kjøper body? Jeg er nesten giret på å be de kjøpe body selv.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 De kan sikkert ikke kreve dette, men de har jo lov å si at det er mer praktisk for dem. I vår bhg vil de helst ikke at barna skal ha hele dresser under utedressen fordi det er lettere å skifte på dem da. Men vi bruker body da. Elsker body'r!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Kan ikke helt se hvordan body skal være mer praktisk enn genser.. Vi bruker heller ikke body.. Hater det. Ubrukelig plagg.. Syns det er rart av bhg å si det. De bør jo ha en grunn?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Haha, nei vet du hva! Har selv jobbet mange år i barnehage , og dette hørtes dumt ut! Eneste vi helst ville ha var vanlige bleier, særlig på vinter halvåret da det er lettere med tanke på alle klærne...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 hihi, har ikke fått på sønnen min en eneste body siden han var drøye året - han kunne virkelig ikke fordra det! Har aldri hørt noe sånt i vår barnehage...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Hehe, det var rart. Er nå alt de skal forlange også da, de bør i det minste begrunne det før de kommer med slike "krav".... Selv synes jeg det er praktisk med bodyer, men de har ikke blitt brukt på ei god stund nå da, for han er nærmere 3 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå