bøll Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er blitt hektet på kvikk lunsj sjokoladen.. skumle greier!! Noen andre som sliter på samme måte??
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg har faktisk helt hektet på den med nr 2, måtte ha hver dag! Heldigvis fortok lysten seg etter et par måneder. Nå er det litt sunnere ting jeg har dilla på, appelsinjuice og salat (ikke sammen da), har var veldig lenge også.
laffi - fødeklar :) Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Å gjett a! Spiser gjerne sjokolade hver dag jeg! Men er ganske hekta på sure sukkertøy også..... uansett, godis hver dag! Huff og huff.... lover ikke bra! Kommer til å slite når alle kiloene skal vekk... men den tid, den sorg! Er 27 uker i dag....
snellapella Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Ja, desverre.... Skulle nesten ønske jeg hadde kvalmen jeg hadde, for da ville jeg IIKKE ha sjokolade i det hele tatt... Men kvikklunsj ja... og anton berg marsipan... Hoff og hoff....
Lalinja Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg er i utgangspunktet sjokoman. Spiste MYE sjokolade hver dag,uansett, selv om jeg hadde spysyken. Det har alltid vært mitt "dop". Men, da jeg ble gravid ble jeg kvalm av tanken på sjokolade. Ville bare ha salt lakris og SUUURT snop. Selv om jeg fremdeles er kvalm, så den VERSTE kvalmen har begynt å gi seg nå(uke 27). Det negative med det er at jeg har havnet på sjokoladekjøret igjen.Det er så innihampen godt. Hver kveld tenker jeg, i morgen skal jeg ikke spise sjokolade. Nå må jeg være flink...... men....... gnafs gnafs. Det er ikke bra :-(.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 JEG er HEKTA! Spiser nok sjokolade hver dag, sukk. Hadde store planer om å være sunn, bevege meg masse osv. Men alt raknet i uke 6. Da startet kvalmen og morsjonen ble borte. Siden jeg nå er i så dårlig form så dytter jeg i meg sjokolade med god samvittighet, hehe
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Har fått avsmak på sjokolade etter at jeg ble gravid! Kanskje like greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå