trekløvermor Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Min datter skal konfirmeres nå i mai og hun selv vil være med å bestemme litt. Noe som bare er koselig, MEN hun har ikke lyst på bordkort og spesiell bordplassering. Er det ok at man har det slik at alle setter seg hvor de vil?? Må sies at vi skal ha det hjemme og alle vil uansett se alle, samme hvor man sitter....
lillefot Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg synes det er helt greit. Det er jo dagen hennes, så det skulle da bare mangle om ikke hun også fikk bestemme litt.
klovnebukse Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 I min konfirmasjon hadde vi buffé og så satt vi hvor vi ville. Syntes det var kjempebra!:-)
trekløvermor Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Godt å høre det er flere av oss som gjør det litt utenom boka ;-) Må spørre om en ting til jeg, vi skal ha koldtbord og er det da vanlig å ha alkohoel fritt øl??? Takk for hjelpen jenter, dette er vår første konfirmasjon og da er det mye å lure på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå