Marit1985 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hadde sisst mensen 22februar..., skulle hatt mensen for snart 2uker siden, men ikke no enda..., mensen har hvert forsinket før oxo og da har jeg testa meg men den kom like etterpå, prøvd å bli gravid over 6mnd nå...., lurer på om jeg skal ta en test, men er redd jeg blir skuffa..igjen....
Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg ville tatt en test jeg, men ikke bli skuffet , skjønner at du blir det, da er vi mange her inne tror jeg, vi tester og tester og blir skuffet på nytt og på nytt. har selv prøvd i 13 mnd nå.. Men hvor lenge siden er det den var forsinket? Du kan jo gå til gynekolog da og ta en GU. lykke til;)
Marit1985 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 hei igjen:) I desember var den sisst forsinket(over 1uke) Og når jeg hadde mens i februar var den helt normal...., og nå er den snart 2 uker for sen...., håper ikke eggløsninga var sen denne gangen, da blir jo mensen oxo forsinka. Dere har prøvd 13 mnd? endel lengere enn oss det! Vet oxo det er arvelig, mamma brukte 1år å få meg og min bror... Er bare så kjedelig når vennenne mine nå har blitt gravide med engang, og vi har prøvd lengere enn dem, men sånn er det, alle er ikke like heldige. Lykke til du oxo;)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Ok, men da burde jo syklusen være grei, men det er fort gjort at det blir forsinket, jeg har ikke hatt forsinketsiden oktober i fjor og sist gang kom den 4 dager for sent, veldig rart,var ikke mye heller. Ja er mange her inne som har prøvd lenger enn meg og. Ja jeg har og en del venninner som er gravide eller nettopp har fått, det er sant det at alle ikke er like heldige nei.. klem
Marit1985 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 veldig rart detta her...., jeg tok en test i sta og det ble 2 streker!!!!! Jeg er gravid!!!
Gjest Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så masse masse kozeroze! Håper du får et fortryllende svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå