Gå til innhold

Anngående barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt som er 3 år sluttet med bleie for ca 4 mnd siden. Det gikk veldig fort og greit.

De ansatte i avdelingen hennes i barnehagen var veldig flinke og ga henne masse skryt, og hun hadde få uhell.

Så byttet hun avdeling. Her har de ansatt en litt tøffere tone fordi barna er litt eldre kanskje.

Saken er at etter hun begynte i denne gruppa har hun hatt en masse uhell. Hun har opptil tre uhell om dagen og dette har holdt på i over 1,5 mnd nå.

Hjemme bruker hun potta helt av seg selv og har aldri uhell.

Jeg har gang på gang forsøkt å fortelle de ansatte i den nye gruppa at de må følge henne på do men dag etter dag har hun uhell.

De har aldri noe svar på hvordan og når uhellet har skjedd.

Jeg vil ikke at jenta mi skal føle at hun ikke mestrer dette. Hun var jo så stolt før.

Hva kan jeg gjøre? Bleie er ikke et alternativ ettersom hun har evne til å kontrollere når hun må på do og ikke har uhell hjemme eller i den gamle gruppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må be om ett ordentlig møte der dere får snakket om dette. Slik skal det ikke være.

Dårlig gjort mot jenta som er så flink.

Skrevet

ååå, tusen tusen takk for støtte. Jeg har vært så fortvila for det virker ikke som de bryr seg. Får ingen respons. Og jeg tar det opp hver eneste dag og de lover at de skal skjerpe seg men ikke noe skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...