rosa76 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Eller mer rett skrevet..hva må jeg holde meg unna for å IKKE få dem? Veit at kynnere er normal trening av livmoren som forbereder seg, men de kommer jo hyppigere ved fysisk arbeid. I går bar jeg en del varer på jobb (esker på ca 10 kilo) det er jo ikke akkurat tungt, men jeg fikk virkelig kjenne på at det var tungt nok, for makan til vondt i magen jeg fikk! Ikke bare kynnere men i tillegg mageknip. Får vel være ennå mer forsiktig fremover.. Fler som ahr det likedan?
VinterSol+2 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 kynnere er ikke til å unngå, -jeg får kynnere feks ved å ikke skifte stilling ofte nok om natta! får mer kynnere om jeg ligger på ryggen enn på siden da, men livmor jobber som den må uansett. MEN; det kan lønne seg å ikke gå så fort, ikke stresse så mye, ta en hvil i ny og ne, ta det rolig i trapper etc. Du må på en måte kjenne selv på hvor grensen går fra litt ubehagelig til ubehagelig og vondt.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jeg får kynnere av psykisk stress merker jeg. Jeg får ikke kynnere av fysisk aktivitet, men løfting av tunge ting reagerer jeg også på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå