Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 ved å ikke gå på prevansjon/slutte med prevansjon uten at faren visste om det? Har nemlig en venninne som nettopp har blitt gravid på "denne måten" og vet ikke helt hva jeg syns om det...? Faren tok heldigvis det hele med knusende ro:) Andre som har gjort eller tenkt det samme?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Artig bruk av anførselstegn du har der :-D
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Det synes jeg ikke noe om. Min mann vil ikke ha mer enn en unge. Det synes jeg er synd, men det kunne ikke falt meg inn å lure pappaen. Det kunne jeg ikke ha levd med. Jeg vet også at jeg måtte gjort nesten alt med barnet alene også. Men hvis han er lurt så stiller han vel opp. Men det er ikke okei.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Kvinnfolk som gjør slike ting er en skam for normale kvinner. Sier bare litt om hvor skarpe & smarte de er. Ikke riktig skrudd sammen i toppen og mangler litt for mye oppi der. Slike ting gjør det flaut å være kvinne.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Det er en stygg og umoden ting å gjøre. Det er snakk om å bringe et barn til verden , ikke å skaffe en hund eller katt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Jeg tør ikke tenke på hvor forbanna jeg hadde blitt dersom samboeren min kom hjem en dag og fortalte at han hadde bestilt en ny baby til oss på nettet uten å spørre meg, at jeg sto oppført som mor og at denne ikke gikk an å refundere.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 lavmål !!! har sett det to ganger i "nærmiljøet" ene kompisen dupa dama i sinne, der er det full krig om samvær og omsorg og har vært det i fem !! år nå og ja han har min fulle støtte! andre barnefaren var på veg ut av foholdet men har valgt å bli enn så lenge pga barnet..men er nok også kun et spm om tid før samlivsbruddet er et faktum der også, kan fortelle at begge disse gutta er voksne menn ( 35-40år ) ansvarsfulle jobber etc men opplever det følelsesmessig som utroskap fra partneren selv om de er glade i barna. Dette gjør nok sitt til at de er/kommer til å bli atskille hardere og mer kyniske i all deling og samarbeid vedr barna enn om damene hadde hatt respekt nok til i det minste være åpne på at de hadde kutta pillene...har hatt maaange og lange samtaler med dem.. Etter min mening er det kun bimboer som driver sånn selv om jeg jevnlig ser noen søker støtte for slike planer her fordi han ikke "respekterer" kvinnens ønske om flere barn...
Lillemus&mamma'n Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Det synes jeg er helt forkastelig! Et barn er ikke noe man lurer seg til, eller maser seg til for den saks skyld! Uhell kan skje, men man går ikke bevisst inn for å lure en annen til å få barn med seg! DEt er tross alt snakk om å lage et helt menneske, og det synes jeg man i størst mulig grad bør være enig om når man gjør det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Enig. Vi var uenige om å få et barn til eller ikke. Jeg ville, han ikke. Hadde ikke falt meg inn å lure han, det er sjofelt gjort og ødelegger nok mer enn man tror. Men uhell kan jo skje, men å bli gravid bevisst .. nei fy
sofimone Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 selvfølgelig er det forkastelig at noen lurer partneren sin på den måten. og det er trist at de skaper mistro blandt folk, noe som går ut over vanlige, snille damer, som bare har vært uheldige. men det jeg ikke skjønner er at noen faktisk VELGER å ha barn med noen som ikke ønsker det. skjønner ikke hvorfor de gidder å putte seg selv i en slik posisjon..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 jeg "lurte" bf, prevansjon kom aldri opp, han antok at jeg gikk på det, og det var vel det vi snakket om det. så ble jeg gravid og han spurte da om jeg ikke hadde gått på pillen,og jeg svarte jo, men glemt en liten stund nå...oiii.... da løy jeg. men baktanken min var ikke at jeg hadde et uendelig håp om graviditet, men prevansjon skremmer meg med alle hormonene, og innen vi ble et par så hadde vi hatt sex såpass lenge uten kondom at jeg ville ikke fortelle at jeg ikke brukte noe, særlig siden det aldri kom opp heller. jaja... han har heller ikke kontakt med barne sitt, og vil nok aldri ha det av fri vilje,. og det er faktisk ganske greit.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 i "ferske" forhold, one nights og slikt får det vel være mannens ansvar å selv sørge for at han ikke lager barn, det er faktisk hans ansvar også, og vil han ikke bli far, så får han ta på kondom rett og slett.. I et fast forhold må man kunne stole på hverandre såpass at slik luring er strengt forbudt..forkastelig, rett og slett.. Men synes generelt sett menn "slipper unna" litt lett ved å skylde på at de trodde dama brukte prevansjon.. vil man ikke lage barn, så bruker man kondom..Punktum finale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå