Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 ....etter påske begynner et nytt og bedre liv! Det er jeg som skrev innlegget "vi trenger virkelig hjelp til å komme oss ut av en ond sirkel...." Mannen min og jeg har sklidd helt ut når det gjelder inntak av godteri og usunn kveldskos, og vi har lagt på oss MANGE kilo og blitt alt for feite! Nå har vi inngått en avtale om at etter påske så skal alt godteriet byttes ut med frukt og grønnsaker og vi skal begynne å gå turer. Veier oss da, tirsdag etter påske, også hver tirsdag fremover. Vurderer å melde oss inn i vektklubb.no, men det får vi se. Så nå i påskeferien kommer det garantert til å bli mye snop og god mat, og det kommer sikkert på litt ekstra, men når vi først har lagt på oss mellom 10 og 20 kilo begge to så får det ikke spille så stor rolle med et par til. Jeg har IKKE tenkt å være forsiktig i det hele tatt, snarere tvert i mot. Når vi legger oss 2. påskedag skal det være helt tomt for snop i huset! Så får vi håpe vi klarer det denne gangen. Føler at vi er litt mer motivert nå som vi faktisk har vært på vekta og fått et lit sjokk..... Dette skal vi kare!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Lykke til. Er selv nettopp meldt meg inn i vektklubben.no den er gratis og så langt går det virkelig bra:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå