Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Har du?? Vet noen om noen tester på barneforsikring? Ringte nettopp ei dame, fra ACE.. Hun skulle sende papirer, så jeg fikk se på det. Har jo 14 dagers angrerett da... Så hvis noen vet om noe bedre enn det, så si fra! =D
Lille Bell Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Vi har også ACE, syns deres forsikringvilkår er veldig bra når det gjelder sykehusinnleggelse av sykt barn. Ikke mye med 500 kr dagen men bedre en de fleste andre forsikringer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Her har vi sparebank1. Samlet alle forsikringene i en bank...
nove Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Jeg brenner veldig for dette da jeg jobber med forsikring selv. Jeg mener etterå ha lest vilkårene til ACE at denne ikke er bra nok med tanke på at de ikke dekker invaliditet som følge av sykdom kun ulykke. I tillegg så savner jeg en del på uførebiten. Som et generellt råd så bør du sjekke barneforsikringen til disse selskapene: Storebrand, Gjensidige, Sparebank 1 og IF Disse er de eneste som jeg mener duger, de andre har ikke bra nok dekninger.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Ok... Var derfor jeg spurte her inne... For jeg lurer på om jeg angrer, og skal bruke angrefristen min... Og det er ikke noe bra ting å angre 1 time etter å ha sagt ja... Da har man såvidt fått tenkt på det, og jo mer man tenker på det, jo mer angrer man.. Jeg er sånn hvertfall! hehe.. Må nok bruke påsken på å sjekke de store selskapene!
tigergutt<3 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Vi har storebrand og er fornøyde med det valget. De har flere trinn slik at du kan velge hva du vil betale for. Den dyreste er 2880 pr barn pr år, men den dekker det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå