Sara Rompompei Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Kan jo ikke bare være sur heller.... - Vakre barn som blir redd for spøkelser under barne-tv og krabber opp på fanget, legger armene rundt halsen og kinnet mot ditt og sier: Jeg er redd.... mamma passe på meg.... - Penger som uventet detter inn på kontoen - SOL - Unger som hjelper til med å rydde - Hestehov
Mariamin Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 - skitne, våte, lykkelige unger som har kost seg ute i vårværet og spist sand og leire. - sol - krokus - lille Smulte som endelig synes det er stas å ha musefletter - storebror som spiste 3 (!) brødskiver til kveldsmat
Tokatter_USA Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 En liten truse foran kjøleskapet. Egentlig en del av rotet som slett ikke er til å bli blid av, men noen ganger blir jeg så fantastisk glad over at jeg har en liten jente i det hele tatt, og da er sånne små ting bare lykken selv.
Sara Rompompei Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Det er jammen meg lett å bli blid av sånne fine ting som dere skriver om her altså Og HURRA FOR VÅREN!!!! Og maling av utemøbler spirende blomster Grønne knopper på busker og trær Møkkete unger fulle av sand skrubbsår på kneet sommerdekk hehe Jammen tror jeg aat jeg kunne sitte her i hele dag og lage liste altså..... HIPP HURRA FOR AT JEG IKKE ER SUR I DAG!!! Hahahaha
Gjest amandine Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 og vet du hva? I kveld når Broremann hadde lagt seg fikk jeg en god klem og " du mamma, du er den aller beste mammaen i hele verden!" TENK jeg er jammen meg den heldigste også! For en gave med flotte barn!
Gjest amandine Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Ellers er jeg ikke mer kravstor i det daglige enn at jeg blir meget meget glad for god kaffe i en nydelig kopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå