Gå til innhold

UL idag!!!!!!!! :)) Det blir en gutt!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

guuud så stoooort!!!!! Fikk se at alt sto bra til med han, og min termin blir 6.september. Akkurat 18 uker på vei idag :) Nå er alt bra FRYD OG GAMMEN!!! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig! Deilig å få en slik beskjed, ikke sant? Slapper litt godt av etterpå :)

 

Gutt her også, forresten, men jeg tør ikke helt stole på det, så det blir nøytrale klær på sykehuset.

 

Nyt dagene fremover, 24 uker på oss - masse liv og det er moro :)

Skrevet

Ja kjempedeilig å få slik beskjed! :) Slapper helt klart mere av nå. Såg veldig tydelig at det var gutt her, så det er vel bare å forberede seg på klær i blått ;)

 

Blir en herlig tid fremover nå ja!

Skrevet

Gratulerer masse med gutt :) Vi venter gutt nr. 2 4.juli, er 27 uker i dag. Gutt er kult!

Skrevet

Tusen takk! Ja, dette blir spennende! Blir vel så man begynner å tenke på navn etterhvert. Gleder meg veeeldig :) Lykke til med din gutt nr 2! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...