Tyren78-09+12 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 guuud så stoooort!!!!! Fikk se at alt sto bra til med han, og min termin blir 6.september. Akkurat 18 uker på vei idag Nå er alt bra FRYD OG GAMMEN!!! ))
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Så herlig! Deilig å få en slik beskjed, ikke sant? Slapper litt godt av etterpå Gutt her også, forresten, men jeg tør ikke helt stole på det, så det blir nøytrale klær på sykehuset. Nyt dagene fremover, 24 uker på oss - masse liv og det er moro
Tyren78-09+12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Ja kjempedeilig å få slik beskjed! Slapper helt klart mere av nå. Såg veldig tydelig at det var gutt her, så det er vel bare å forberede seg på klær i blått Blir en herlig tid fremover nå ja!
laffi - fødeklar :) Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer masse med gutt Vi venter gutt nr. 2 4.juli, er 27 uker i dag. Gutt er kult!
Tyren78-09+12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Tusen takk! Ja, dette blir spennende! Blir vel så man begynner å tenke på navn etterhvert. Gleder meg veeeldig Lykke til med din gutt nr 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå