*nr4isommer* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvor lang tid etter el kommer den og hvormye bruker det å komme??? Jeg hadde siste posetive eltest 26.03. så da har det gått en uke i dag og da jeg var på do i ste kom det en ØRLITEN blodstripe på papiret. Måtte se etter lism for å se den, tørket igjen og den samme skjedde ca 3 ganger. Er det festeblødning eller kommer det da mye??? Jeg aner ikke noe om hvordan dette er. Så håper andre har erfaring. Håper jo alltid alt i disse tider og tenker og analyserer alt....
Lotta2010x2012 Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Det kan nok være festeblødning ha=) Pleier å komme 5-8 dager etter el har jeg lest. Tror ikke det pleier å komme spesielt mye... Dagene frem til ikm må jo bare være utrolig spennende nå når du har fått denne lille blødningen! Krysser fingrene for deg:D
*nr4isommer* Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 tusen takk for svar...jo ventetiden er alltid laaaaaaaaang. er så klar for den skal sitte, kjenner litt mensenmurringer i dag faktisk. Men kan ikke huske om det bruker å komme så lenge før tr er på vei, er jo ikke ikm før 11 april. Var det ikke da ikm var hos deg også lotta87???
Lotta2010x2012 Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jepp, stemmer=) Jeg kjenner ingen verdens ting... Men venter alltid i spenning:D
*nr4isommer* Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 Har kjent litt murring på begge sidene i ettermiddag...så får jo håpe. men sist pp var jeg HELT sikker det skulle gå vår vei så er litt mer tilbakeholdende denne pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå