Gå til innhold

Festeblødning...?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter el kommer den og hvormye bruker det å komme???

Jeg hadde siste posetive eltest 26.03. så da har det gått en uke i dag og da jeg var på do i ste kom det en ØRLITEN blodstripe på papiret. Måtte se etter lism for å se den, tørket igjen og den samme skjedde ca 3 ganger. Er det festeblødning eller kommer det da mye??? Jeg aner ikke noe om hvordan dette er. Så håper andre har erfaring. Håper jo alltid alt i disse tider og tenker og analyserer alt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være festeblødning ha=)

Pleier å komme 5-8 dager etter el har jeg lest. Tror ikke det pleier å komme spesielt mye...

Dagene frem til ikm må jo bare være utrolig spennende nå når du har fått denne lille blødningen! Krysser fingrene for deg:D

Skrevet

tusen takk for svar...jo ventetiden er alltid laaaaaaaaang. er så klar for den skal sitte, kjenner litt mensenmurringer i dag faktisk. Men kan ikke huske om det bruker å komme så lenge før tr er på vei, er jo ikke ikm før 11 april. Var det ikke da ikm var hos deg også lotta87???

Skrevet

Jepp, stemmer=) Jeg kjenner ingen verdens ting... Men venter alltid i spenning:D

Skrevet

Har kjent litt murring på begge sidene i ettermiddag...så får jo håpe. men sist pp var jeg HELT sikker det skulle gå vår vei så er litt mer tilbakeholdende denne pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...