Gå til innhold

totalt forvirra!!!!!!!

lille my``venter og venter``

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt sikker på at jeg hadde el 16 mars,hadde ikm 28 mars.tok en sånn billig test 29 mars,men den var negativ:( mens har ikke kommet enda,ingen anntydning til at den er på tur heller.jeg føler meg skikkelig gravid,har hatt di fleste symtomer.kan det være en innbildt graviditet,eller kan man ikke stole på sånne billig tester.vet lite om innbilt graviditet,men ønsket om å bli gravid er jo stort.noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bare testet med billigtest??? Jeg ville kjøpt en CBtest på apoteket og prøvd med morgenurinen.... Den skal være sikker... lykke til.. ps. er jo alltid et håp når tr ikke har dukket opp og noen tester ikke posetivt før opptil 14 dager etter ikm har jeg hørt

Skrevet

testa med sånn "first signal"test.billigste du får på apoteket,men testa med morgen urinen,ikke svak strek en gang.hadde til og med en liten svak blødning fra 19 til 23 mars,noe jeg tolket som festeblødning.var gravid i januar men sa i midten av feb,og da hadde jeg festeblødning.

men jeg lurer på om det kan være innbilt svangerskap,og hvordan finner man ut det,og va gjør man da?

Skrevet

det vet jeg ikke noe om desverre... men hvordan var festeblødningen din

Skrevet

svak blødning,ikke akkurat blod men mye lysere,og det var mest bare i papiret når jeg var på do.sånne småe mensmurringer var det og,akkurat som sist,og da var jeg jo gravid.veldig forvirrende det her!!

Skrevet

Slik har jeg også det nå.

Skulle ha mens rundt 27-28 mars, men ikke komme enda. Skjønner fint lite. Og ikke har vi hatt så mye sex heller den siste mnd..

Skal begynne som skikkelige prøvere nå i april, så venter såå på mens.. vill sååå gjerne ha den så EL kan komme og vi kan begynne :)

Negative tester, og har mensmurring, ømme bryst ++.. Men nopp..

Så har faktisk selv tenkt på innbilt graviditet siden jeg vet vi endelig skal begynne å prøve igjen etter SA i november :)) Men vet selv ikke hva innbildt graviditet går ut på og hvor lenge det varer...

Men men... får bare smøre seg med tålmodighet.. :)

Lykke til iallefall :)

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg tror ikke dere "lider" av innbildt svangerskap etter å ha lest dette:

Om "innbilt svangerskap":

Dette er en "psykisk forstyrrelse" som er svært sjelden, men det er beskrevet, også i Norge. Tilstanden ses hyppigst hos kvinner mellom 30 og 40 år som har et desperat ønske om å bli mødre. Normalt har en kvinne med innbilt svangerskap alle svangerskapssymptomer. Hun kjenner til og med fosterbevegelser. Kvinnen er i en psykisk tilstand hvor hun virkelig tror at hun er gravid til tross for at hun ikke er det.

Det kan være umulig å overbevise en slik kvinne om at hun ikke er gravid, på tross av at det kan "bevises" medisinsk. I slike tilfeller er det nødvendig med tett psykisk oppfølging hos lege eller psykolog.

Jeg vet derimot at stress (som ofte dukker opp rundt mye tenking og prøving på å bli gravid) kan utsette mensen i både en og to uker. For noen mnd siden var jeg helt overbevist om at jeg var gravid, for fikk ikke mensen på 14 dager.. tok test som var negativ, men var ikke helt overbevist.. Samboeren min måtte jobbe litt med meg for at jeg skulle innse at faktisk stressa en del og nesten var besatt av tanken på å bli gravid..så jeg innså til slutt at jeg bare måtte stole på den negative testen. Det var veldig rart, for en dag etter kom tanta:-)

Kroppen kan reagere på mange rare måter, men ordner som regel opp selv..

Krysser fingrene for at dere enten er gravide og at testen bare ikke har slått ut enda,

eeeeller at tanta kommer og dere får begynt på en ny pp;-)

Uansett - MASSE lykke til!! :)

Skrevet

hehe.. Innbildt graviditet har jeg nok ikke nei :) hehe..

Men har ikke stresset heller med å bli gravid siden vi ikke har begynt enda.. det eneste er at jeg gleeder meg sååå til å begynne igjen... så er sikkert derfor.. vi fåt vente å se hva som skjer framover. :) men har aldri opplevd at mensen har kommet forsent. alltid komme på dagen. udenom sist gang når jeg var gravid med emilie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...