Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei damer trenger noen råd. Jeg har 2 barn og har vært gift i snart 6 år. Vi har tidligere hatt et godt samarbeid i hverdagen og var relativt gode venner. Men vi har Ikke noe sexliv overhodet, kun hatt sex å unnfange lille gutt for over 2 år siden. Jeg har ikke savnet det heller. Vi sluttet vel å ha regelmessig sex før vi giftet oss. Problemet nå er at jeg er så lei alt føler at han ikke bryr seg om hvordan jeg har det, og jeg merker at jeg bare vil at han skal flytte ut slik at jeg kan få litt space.Han bare irrietrer meg hele tiden og jeg føler at han har overlatt alt med hus og barn til meg. Jeg har vil ikke kommet dit at jeg er klar til å ta skrittet fullt ut med skilsmisse og hele pakka. Har vel aldri vært stromende forelsket i ham, jeg er vel ikke den typen. Når vet man om tiden er inne for å avslutte "forholdet"??
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 At dere ikke har sex er en kjempe grunn i seg selv å avsluttet forholdet. Har man ikke sex i et forhold så forblir man kun venner, og venner har man nok av eller venner kan man finne hvor som helst. Når det gjelder også at du ikke er forelsket i han, da lurer jeg på hvorfor i det hele tatt giftet du deg med en mann som du ikke er forelsket i ? Det er jo helt paetisk. Snakk om å gi mannen din falske forhåpninger når du gifter deg uten at du elsker eller er forelsket i han. Så han fortjener vel ærlig talt noen bedre enn deg, noen som elsker han og ikke som later som. Alt for mange forhold ender i dag fordi det ikke er et sexliv, man har det for travelt og glemmer sex. Men da kan man også glemme forholdet og heller være singel. Folk kan si hva de vil, men sex er noe av det viktigste i et forhold, det gir trygghet, nærhet, følsomhet og bringer folk sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå