_ThEoMaMmA_ Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 jeg ble 50% sykmeldt på mandag....jeg har ikke så mange faste vakter, ca 25 timer i uka...men for to uker fremover nå så er jeg satt opp på ca 40 timer...da jeg får sykepenger da,skal jeg ha for det jeg er satt opp på eller for det faste jeg har bare?? håper på svar fra noen som VET 100% sikkert:))
*lilleprins <3* Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg er også sykemeldt 50%. Jeg får lønn fra arbeidsplassen for deg jeg jobber, og så må du skrive på det grønne arket på sykemeldingen som du leverer til nav hvor mange timer du arbeider i uka. Håper det hjalp litt ihvertfall
Juni prinsesse Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hvis vakten er avtalt innen en viss periode før du blir sykemeldt (tror det er 14 dager) så skal du ha sykepenger for avtalen, ikke for vanlige faste vakter. Jeg jobbet ekstra i en periode og hadde ingen faste vakter. Og jeg fikk bare sykepenger når jeg var syk dersom vakter var satt opp etter denne modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå