nicknavn Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Ser på 1 times oppussing på tv og det slår meg, hvordan ser det egentlig ut når de er ferdig? De bruker ikke mye sparkel før de maler vegger, med sår og huller i.
♥♥♥ Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Sitter og ser på det jeg og. Lurer litt på kvaliteten på det de gjør. Er mange mennesker, men ting og tang skal vel tørke og... Alt tar jo tid med ryddig etc
nybebis Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hehe, la dere ikke bedra! Jeg og venner jobber og har jobbet mye med film og TV. Det er ALDRI gjort på en time! Det er faktisk rett og slett ikke sant ;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 De gjør endel forberedelser på forhånd, også er de mange folk da. veldig mange... Og jo, de sparkler- sett noen ganger at de har egne folk som gjør det. Og bruker egne typer maling som tørker fort. Men er vel derfor de tapetserer mye også, for det er lettere sann sett siden det ikke trenger å tørke...
nybebis Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 En venninde av meg jobbet som "runner" i england på nettopp disse programmene og hun hadde 3 dager på å fikse og ordne og finne fram det hun trengte og selve opppussingen tar en dag!
nicknavn Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 Skjønner jo at ikke alt er gjort på en time, man ser jo at de har tømt husene for ting og tang, minus møbler. Og det har jo tatt ut maling og tapet før, samt nye møbler og div ting og tang. Men som i dag, så, så jeg at de malte på tapet som var hullete og hadde sår.Kan ikke bli særlig fint når det tørker? men klart de kan jo ha mailing som er magisk og skjuler sårene.
Gjest Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg ser for meg at det kan være endel dårlig arbeid, selv om de er mange om jobben pga tidspress osv....kunne aldri tenkt meg noe lignende opplegg selv. Hastverk er som kjent lastverk... De slenger jo opp ting før malinga er skikkelig tørka også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå