Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 http://www.helsesidene.no/ jeg råder dg til å blande pulveret i eplejuice. Dersom du blandet det i vann så kommer du til å slite med å få det ned, for det smaker VONDT;) begynn med en halv ts morgen og kveld, deretter så øker du på. jeg tok etter noen uker 2 ts morgen og kveld
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Hvorfor skal jeg øke dosen gradvis? Hvor fort virker det på FSH? Hva er din erfaring, Tryne?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Du skal øke gradvis pga at magen din kan reagere litt på det i starten. jeg merket ikke noe til det altså, men det kan skje. men husk, dette heleproduktet er ikke noe tilsettninger i, det er helt rent gras. det er utrolig sunt, så du kan ta det med GOD samvittighet:) Hos meg påvirket det FSH'en allerede etter ca 2 mnd. Jeg har aldri hatt så lave FSH verdier så etter at jeg startet å ta det, jeg hadde faktisk en FSH verdi som var norml også. men husk, det er ikek alltid FSh verdien går ned, men det er ikke noe grunn til å slutte å ta det likevell. jeg forklarte jo dg det med oksygen,livmor,eggstokker osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå