fru tekopp Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Tenkte jeg skulle feie over terrassen i dag. Men det blir nok ikke noe av i dag heller, kjenner jeg meg selv rett!
Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jeg har akkurat inspisert det som skal bli min terrasse og den hadde en meter snø. Ergo kan jeg ha det litt hyggelig mens jeg avventer smelting. Kjennes ut som en god ide å øve på feiing, da, og så er det viktig at arbeidet blir lystbetont, så jeg vurderer sterkt å feie over utvalgte Bay Area godbiter i stedet.
fru tekopp Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Du kan godt feie litt snø av (snø)scooteren min. Som jeg ikke har... Om du har en meter snø utenfor huset ditt, tror jeg du er litt mer same en meg. Nord for Sinsen?
Gjest Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Definitivt nord for noe, ja - men også et avvikende snøhøl i forhold til resten av nærområdene. Kanskje jeg kan bli æres-Sørsame? Og ikke prøv deg, du kjører snøscooter på Ringveien iført kommager, det vet jeg.
fru tekopp Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Nord for noe. I Norge er man vel nord for det meste..... Snøhøl... Løvenstad? Hehehe... Og selvfølgelig ruller jeg bortover ringveien (både 1, 2 og 3) på snøscooter så fort det er litt snø i lufta! Har du sett meg? Kjører ofte strekningen Økern-Ullevål. Sitter og tar meg en joik mens jeg ruller meg en rød-mix i Big Ben papir. Levva livet! Og æres-sørsame skal bli!
Gjest Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Hva tenker du om planene for tunnell, da - det burde gi veldig gode joik-betingelser (akustikken)? Løvenstad har jeg ikke hørt om, men jeg vet hvor google er. Og så vet jeg at jeg ikke bor der, da. Visste du forresten at man kan få samisk som fremmedspråk på ungdomsskolen? Det er utrolig stilig, og sikkert fått en boost med MGP Junior-vinneren.
fru tekopp Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Fint for joiken med tunnell, men litt vanskeligere for scooter'n. Men det er vel bare å ta noen kopper karsk og jogge inn i tunellen. Kanskje jeg møter Knutsen og Ludvigsen også? Tror det bor mange løver på Løvenstad. Og ca. like mange kuer på Ku®land. Best å holde seg unna der. Hvorfor er samisk fremmedspråk? Morsmål vil jeg heller si!!! Heia reinsdyr og lavvoer!
pingu...... Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Men seriøst.....Kirk Hammet???? langhåret gammel Metallica rocker??
Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 I dag ville jeg feid over: - mailsøta - kunstnersøta - sug lut I dag burde jeg feid over: - kåken
Gjest Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Det er ikke noen av følgende "langhåret gammel Metallica rocker" som har det allerminste stopp-skilt på seg, i alle fall ikke når "gammel" ikke er lik "geriatrisk". Føyer til James Hetfield på lista, forresten.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Det synes jeg er en bra liste, da altså borsett fra kåken.
prekæs Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 ...og dessuten. James Hetfield er rå også med kort hår. Rekker ikke å feie over han dessverre...men får jeg tid......
kaya:) Skrevet 3. april 2009 #14 Skrevet 3. april 2009 jeg har LETT tatt mira craig:) eller pink... hmmmm eller tone damli aaberge.. hehehe:)
fru tekopp Skrevet 6. april 2009 #15 Skrevet 6. april 2009 Nei, FYSJ AV MEG!!! Ikke Tone Damli Aaberget!!! Vær så snill!!!!!
Gjest Skrevet 6. april 2009 #16 Skrevet 6. april 2009 Still deg i køen, Prekæs, her er det ikkeno' "age before beauty", serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå